Czekoladowe jaja

W Irlandii w czasie świąt wielkanocnych zjada się około 9,5 miliona czekoladowych jajek wielkanocnych.  ohyda.. tzn te jajka są tak słodko niedobre, że nie da się ich zjeść więcej niż jednego gryza a co dopiero 2,13 jajka na osobę. Tak myślałam sobie rano czytając te dane, po czym po kilku godzinach zjadałam całe takie jajko krzywiąc się, że jego wypełnienie, które wyglądem ma przypominać surowe jajko, smakuje jak woda z cukrem. Ale zjadłam całe a nie tylko gryza… guilty as charged.

Co niektórzy będą więc jeść te jajka czekoladowe, baraninę i zupę z pora. Inni pyszne szyneczki, żurek, buraczki z chrzanem, mazurki. A ja? W sumie jeszcze nie wiem… W tym roku zamiast świąt polskich lub irlandzkich wybraliśmy… włoskie! Wesołych Świąt i arrivederci! 🙂

Moze Cie tez zainteresowac
Wielkanocny spacer Wrażenia emigranta siedziba angielskiego premiera

5 uwag do wpisu “Czekoladowe jaja

  1. Statystycznie tyle jaj się sprzedaje, może też nie wszystkie zjadają 🙂 Jakoś nie wróciła mi ochota na czekoladę więc sobie odpuszczę, zamiast tego będą cukinie nadziewane nadzieniem, które dopiero opracuję 😉 Wesołych Świąt!

Skomentuj

