Morning from limerick

image

W sumie nie jest juz tak zle. W dublinie wystarczy popatrzyc na gory wicklow w celu ustalenia pogody. Jak sa dobrze widoczne to wkrotce bedzie padac. A jak nie sa to znaczy ze pada. Taki kawal sprzedal mi kiedys taksowkarz. Milego dnia i do pracy rodacy!

6 uwag do wpisu “Morning from limerick

  1. Oj, nie zupełnie prawda: lato jest wtedy, kiedy ja przyjeżdżam (zawsze są nienotowane fale upałów i potrafi nie padać 4 dni z rzędu!)

    • musisz przylatywać wtedy gdy i ja mam gości z Polski. Za każdym razem gdy mam gości z Polski pogoda jest przepiękna. Dochodzi do tego, że u mnie w pracy wszyscy się cieszą jak ktoś do mnie przylatuje bo wiedzą, że wtedy będzie kilka dni idealnej pogody. A za to mój Tato wciąż narzeka, że nie doświadczył słynnego irlandzkiego deszczu🙂

Zapraszam do rozmowy

