Katie Taylor zburzyła mur berliński

W Irlandii wszyscy oszaleli na punkcie Katie Taylor, złotej medalistki w boksie kobiecym na Olimpiadzie w Londynie. Szaleństwo to na dodatek było bardzo zaraźliwe. W dniu w którym Katie walczyła w półfinale, wszyscy dostaliśmy wiadomość w pracy, że jeśli ktokolwiek ma ochotę zrobić sobie przerwę na lunch około godziny drugiej po to by obejrzeć walkę to proszę bardzo – udostępnimy w tym celu dwie sale konferencyjne. Tak więc i ja się dałam wciągnąć w szaleństwo i razem z tłumem współpracowników, krzyczałam „go Katie”. Gdy Katie walczyła w finale, w pracy ponownie zorganizowano „salę kinową”. Walka odbywała się o 16.45. Niestety, nie mogłam jej obejrzeć, musiałam wyjść wcześniej z pracy. W samochodzie byłam akurat gdy rozgrywała się ostatnia minuta ostatniej rundy. To było najgorsze. Z komentarza domyśliłam się, że nie jest najłatwiej po czym komentator krzyczał mniej więcj tak: zostało 40 sekund, Katie potknęła się, 30 sekund a Katie się zachwiała, czy wytrzyma, 20 sekund itp. Myślałam, że osiwieję, obgryzę wszystkie paznokcie, dostane palpitacji serca i różne takie. Walka się skończyła, po czym odbyło się dość długie liczenie punktów. Komentator oczywiście cały czas pogłębiał moją nerwicę krzycząc: liczą, kto wygra, to była ciężka walka dla Katie, sędzia trzyma obydwie zawodniczki za rękę, której rękę podniesie w geście zwycięstwa, kiedy podniesie? wciąż liczą… itp. W końcu podano, że Katie wygrała. Gdybym nawet nie wiedziała o wygranej Katie z radia, szybko ulica mi o tym doniosła. W mgnieniu oka na drogach pojawiły się grupki dzieci z flagami irlandzkimi, krzyczące: Katie Taylor. A i nie muszę chyba dodawać, że nie było żadnych samochodów oprócz mojego na ulicach. Podróż, którą zazwyczaj pokonują w 45 minut tym razem  udało mi się przejechać w 22 minuty! Nie mam takich pustych ulic nawet w weekend.

Ale wracając do samej Katie –  pochodzi ona z Bray, które doświadczyło najazdu jej fanów. Chcieli oni w licznym gronie oglądać  wyczyny Katie na telebimie.  A na walkę finałową zjechali się ludzie z całej Irlandii , filmik poniżej

Dziś Katie, wraz z 66 innymi irlandzkimi lekkoatletami wróciła do Irlandii. I znów wszyscy jechali do Bray, aby tym razem zobaczyć Katie na żywo i jej podziękować. Wielka oficjalna  feta dziękczynna ma się odbyć w Mansion House w środę.

A tak przy okazji powstało mnóstwo żartów na temat Katie, między innymi:

dlaczego Bolt tak szybko biegł? Bo dowiedział się, że Katie jest na stadionie

Katie miała tylko 4 lata gdy ciosami zburzyła Mur Berliński

itp     itd

jest i  łyżka dziegciu: dużo osób podkreśla, że jak zwykle – Irlandczycy zdobywają medale za jazdę konną i walkę

hitters and riders

Moze Cie tez zainteresowac
12 groszy La dolce vita Kanapki z czipsami

Zapraszam do rozmowy

