Największe atrakcje turystyczne Irlandii

Failte Ireland czyli Narodowa Agencja Rozwoju Turystyki opublikowała w maju raport zestawiający najczęściej odwiedzane atrakcje turystyczne Irlandii. Atrakcje te zestawiono oddzielnie jako  atrakcje płatne oraz te do których wstęp jest wolny. Ja je zestawiłam razem. Zielonym kolorem zaznaczyłam darmowe miejsca, czarnym płatne. (po kliknięciu na nazwę, otworzy się państwu strona domowa danej atrakcji)

1. Guiness Storehouse, Dublin

2. Dublin Zoo

3. National Aquatic Centre, Dublin

4. Cliffs of Moher Visitor Experience, Clare

5. The National Gallery of Ireland, Dublin

6. Book of Kells, Dublin

7. national Botanic gardens, Dublin

8. national Museum of Ireland – archaeology, Dublin

9. Fota Wildlife Park, Cork

10. St. patrick’s Cathedral, Dublin / Irish Museum of Modern Art, Dublin

Szczerze mówiąc to sporo tu miejsc do których chodzą raczej tubylcy a nie turyście (jak np Aquatic Centre czy Fota Widelife Park) ale to tylko dane statystyczne🙂

Moze Cie tez zainteresowac
Znów barowo więc.. Wystawa sztuki współczesnej Newport

8 uwag do wpisu “Największe atrakcje turystyczne Irlandii

  1. Dziś akurat byłem na klifach i ktoś uświadomił mi, że jak się przyjdzie piechotą, to całe Cliffs of Moher Visitor Experience jest za darmo, bo przecież bilety sprzedają na parkingu🙂

    • tam jest po co wracać raz na jakiś czas, zawsze odkryje się coś nowego plus ciekawe sezonowe wystawy też co. A jaką cudną mają księgarnię / gażdzeciarnię związaną ze sztuką

  2. Koleżanka była na Erasmusie w Irlandii i wróciła zauroczona, dodam, że teraz często tam wraca. Osobiście chętnie bym się tam wybrała, nigdy nie byłam, a Irlandia zachęca mnie krajobrazami …🙂 choć widzę, że i atrakcji tam dużo !

Skomentuj

