Słoiki w Dublinie… :)

Tradycyjnie przygotowania do świąt Bożego Narodzenia zaczyna się 8 grudnia w Irlandii.  Teraz można już legalnie zaświecać lampki, ubierać choinki itp. Jest to też tak nieoficjalnie zwany „Christams Shopping Day” bo w tym dniu ze względu na święto kościelne, Irlandczycy mieszkający w małych miasteczkach i na wsiach brali dzień wolny od pracy i jechali do Dublina na zakupy. W dzisiejszych czasach już ten najazd „culchies” nie jest tak masowy…..ale kto wie jak Dublin będzie dziś wyglądał. W końcu sobota, nie trzeba brać urlopu z pracy aby przyjechać do stolicy 🙂

Niech więc biegają, kupują, wydają a ja państwa w międzyczasie zapraszam na nieco spokojniejszy spacer po świątecznym Dublinie.

Zdjęcia zebrane w sieci.

BN 8 SONY DSC BN 10 BN 11 BN 12 BN 13 BN 16 BN 17 BN BN 2 BN 14BN 3 BN 4 BN 5 BN 6 BN 7

Moze Cie tez zainteresowac
Droga z mokradeł Kalendarz na ścianę Bella Vista

14 uwag do wpisu “Słoiki w Dublinie… :)

  1. …podglądam (i nie tylko, dzięki Twojemu blogowi i zakładce „Irlandia-ciekawe” zakupiłam na portalu http://myhometown.ie/ ciekawą fotkę ukochanego Cork, czekam na dostawę;-) ) czasem, ale ponieważ zdarza mi się coraz częściej…chyba powinnam się zaanonsować;-) i spytać o zgodę;-) Nie mieszkałam w Irlandii na stałe, ale często bywałam turystycznie i mam zamiar bywać;-)…Jestem jej fanką pod wieloma względami (temat rzeka);-) Twój blog niesie wiele ciekawych spostrzeżeń…dobrze sie czyta i ogląda;-) A zatem, mogę wpadać i komentować…czasem?;-)
    pozdrawiam z Wrocławia, Renata

  2. Ale tam pięknie… Aż chciało by się pojechać, zobaczyć to na własne oczy i sfotografować… Szkoda, że zdjęcia z sieci, a nie Twoje – bo niektóre baaaardzo cieszą oko i już myślałem, że robisz takie ładne foty 😉 😛 Zastanawia mnie jeszcze pewna rzecz – trzecie zdjęcie – jakoś nie pasuje do reszty 😉 A może jednak pasuje, a ja za głupi jestem żeby to skumać? 😉 Hehehe – pozdrawiam ciepło 🙂

  3. I to mi się podoba, że są ludzie którzy jeszcze potrafią spojrzeć na sprawę z takiej właśnie perspektywy 😀

Skomentuj

