grudniowy Limerick

Zajrzałam na dysk na różne moje stare zdjęcia i za głowę się złapałam widząc ile ich tam jest i do tego nieuporządkowanych. Kiedyś się za nie wezmę…powtarzam sobie od lat… Przy okazji znalazłam czasowo powiązane zdjęcia bo zrobione trzy lata temu w grudniu w Limerick.

King’s John Castle    limerick christmas 3

Przydrożna kapliczkaIMG_0017

rzeka ShannonIMG_0032

a może rugby?

IMG_0033

choinkę czas kupićIMG_0066przerwa na papierosa

IMG_0055

piwko na świeżym powietrzu  IMG_0049 IMG_0071 IMG_0070 IMG_0073 zamek zbliżenie

limerick christmas 2

choinka na rzece

limerick christmas

knajpka na stacji

IMG_0079

wkrótce pociąg powrotny będzie…

IMG_0078

Moze Cie tez zainteresowac
Dom premiera na sprzedaż Przerwa na lunch Muzeum transportu

13 uwag do wpisu “grudniowy Limerick

  1. Ja raczej nie mam takich zdjęć, o których bym zapomniał. Wszystkie wycieczki siedzą w mojej głowie i o każdej mniej lub więcej mógłbym coś powiedzieć/napisać🙂 A sam Limerick widziałem tylko z perspektywy Zamku Jana, który sam w sobie jest interesujący.

    • W Limerick „wycieczkowo” czyli prywatnie byłam raz. Ale wiele razy służbowo, czasem mam czas i ochotę po nich pochodzić i popstrykać a czasem nie..szczególnie jak trafię na deszcz i kolejne samobójstwo kogoś skaczącego z mostu (takiego mam pecha, że jak zatrzymywałam się w jakimś hotelu przy rzece ktoś do niej skakał) Dlatego te wszystkie wyjazdy mi się mieszają.
      Ale ogólnie uważam, że warto powędrować sobie po Limerick mimo, że cieszy się fatalną sławą.A już zapewne warto dla takiego fotografa jak Ty🙂
      Pozdrawiam

      • Z tym fotografem Kasiu trochę się rozpędziłaś hehe😉 Myślałem, że z wycieczki Ci się te foty zagubiły ale jak służbowo tam też jeździłaś parokrotnie to oki, już rozumiem🙂 Gdy ja byłem w Limerick, to pogoda dopisywała, deszczu nie było. Pamiętam, że wrażenie zrobiła na mnie rzeka – duża, wartka i płynąca czasem w drugą stronę🙂
        pozdrówka!

Zapraszam do rozmowy

