Już nie tęsknię cholera

Pamiętacie państwo jak rok temu mówiłam że tęsknię za pewnymi wiodokami i pogodą? (click)

Już nie tęsknię. Mam to tutaj w (bez)deszczowej. A że w ciut innej oprawie… to nie jest przecież aż tak ważne.😉

słoma w Irlandiisłoma w Irlandii (1)

11 uwag do wpisu “Już nie tęsknię cholera

    • ano trwa! W torebce mam cały czas sun blocker🙂. A woda to idzie litrami🙂
      I śpi się tylko pod prześcieradłem/ Ależ egzotycznie się zrobiło.

  1. …wygrzewaj się Kasiu ile wlezie;-) A ten kawałeczek w nawiasie czyt. z..miłościa i zrozumieniem;-) […mam nadzieję, że wszystko wróci do normy jak tam będę tzn…zacznie siąpić albo popadywać a wiatr będzie znowu gonił po niebie piękne chmury . Słoneczko walczyć będzie z chmurami o swoje pięć minut kilka razy na dobę i będzie…nieprzewidywalnie;-) ]
    …u nas podobnie, chodzę szybko od punktu A do punktu B i z powrotem…i nic więcej nie robię;-) Tak ma być do zapiątku, który ma być…epogeum upału…brrrrrr

  2. …wygrzewaj się Kasiu ile wlezie;-) A ten kawałeczek w nawiasie czyt. z..miłościa i zrozumieniem;-) […mam nadzieję, że wszystko wróci do normy jak tam będę tzn…zacznie siąpić albo popadywać a wiatr będzie znowu gonił po niebie piękne chmury . Słoneczko walczyć będzie z chmurami o swoje pięć minut kilka razy na dobę i będzie…nieprzewidywalnie;-) ]
    …u nas podobnie, chodzę szybko od punktu A do punktu B i z powrotem…i nic więcej nie robię;-) Tak ma być do zapiątku, który ma być…epogeum upału…brrrrrr

  3. Sucho coś tu ciut… aż w gardle mi zatrzeszczało… trawa żółtawa, nom… sucho… oj, ale u nas też ostatnio jest podobnie. nie mam klimy w pracy, więc na razie pocę się jak trza, niebo niebieściutkie a temperatura tak na oko +35C ;o)

    • wiem, przeżywałam katusze upałów w Beskidzie Śląskim w zeszłym tygodniu. Jakie góry kurde gdy żar się leje z nieba??? Basen, dajcie mi basen i drinka z palemką🙂

Zapraszam do rozmowy

