Dziś są bloga urodziny…

Wchodzę na wyszukiwarkę powszechnie znaną..widzę tam piękny napis urodzinowy, o taki
HB

Wiecie jak gugle czasem robi tematyczne logo, pomyślałam więc, że gugle mają jakieś urodziny czy coś. Potem zobaczyłam sporo życzeń urodzinowych od osób „znajomych” na google plus. I wtedy mnie olśniło…Gdy zakładałam konto blogowe na google plus poproszona zostałam o datę urodzin. Ogólnie nie lubię podawać nigdzie swoich różnych danych to podałam datę pierwszego wpisu na blogu. W sumie, konto blogowe a nie moje osobiste więc wszystko się zgadza…

Niech żyje nam???????

61 uwag do wpisu “Dziś są bloga urodziny…

  1. Kiedy dzień bloga urodzin nadchodzi,
    Oddać życzenia mnie się godzi!
    Chciej przyjąć w dowód uznania,
    Hołd szacunku i przywiązania.
    Aby Ci dowieść, że jestem szczera,
    Miej na uwadze, ze czytam blog od poczatku istnienia .

  2. Kasiu, 100 lat!😉🙂 I wielu kolejnych , tak fajnych jak dotychczas wpisów!🙂
    ( właśnie uświadomiłam sobie, że w sierpniu stukną mi /chyba/ cztery latka!😉 )

  3. …czekałam aż będę ostatnia, żeby się przekonać,że życzenia będą oryginalne…a więc jeszcze…100 lat pisania Kasiu;-))) Już wiem co to za siła kazała mi wczoraj nalać…drugi centymetr;-)))
    pozdrawiam

Zapraszam do rozmowy

