Asica scrap w cieniu skrzydeł..

Czasem widzicie na mojej stornie fejsbukowej jak polecam nowe irlandzkie blogi lub strony. Kiedyś poleciłam Wam stronę Asi http://asica-scrap.blogspot.ie/ Przeglądałam ją nieraz z zachwytem, bo ja takich rzeczy nie potrafię. Gdy Gosi, której z wielu powodów (pozwolicie, że szczegóły zachowam dla siebie) chciałam podarować coś niebanalnego, zwróciłam się do Asi. Asia nie dość, że ma talent to czyta w myślach! Moje wymagania były duże, ale przyznam szczerze, że wskazówki za to średnie. Powiedziałam, że kartka ma mieć akcenty irlandzkie ale bez kiczu, nosorożce oraz, że jest dla poetki. Asia nawet przez sekundę nie dała mi odczuć, że mam jakieś nietypowe wymagania tylko z radością wzięła się do pracy. Gdy przysłała mi zdjęcie kartki do oceny przed jej wykończeniem, ja oniemiałam… Wy chyba też?

Gosiu dziękuję za pierwszy milion rozmów, Asiu dziękuję za to, że zechciałaś podzielić się swoimi umiejętnościami i kreatywnością.

PS. Jak chcecie, żeby Asia wyczarowała dla Was podobne kartki poproście ją przez jej bloga. Jeśli chcecie żeby wyczarowała Wam takie kartki, ale jako niespodzianki według moich wskazówek jest to też do załatwienia.🙂 szepnijcie mi tylko słówko lub ich milion..

dla gosi

 

 

9 uwag do wpisu “Asica scrap w cieniu skrzydeł..

Zapraszam do rozmowy

