Twitter irlandzkiej policji

Nie będę debatować nad tym co robi irlandzka policja i dlaczego wydaje mi się z wielu powodów lepsza niż polska, ale jak chcecie coś więcej na ten temat to zapraszam przeczytać mój wpis gdzie pisałam o swoich doświadczeniach z An Garda Síochána czyli policją irlandzkąNie jest to instytuacja bez skazy, i swego czasu było głośno o skandalach w irlandzkiej policji o czym z kolei pisałam tutaj.

Dziś jednak będzie lekko i przyjemnie czyli o koncie na twitterze prowadzonym przez tutejszą policję. Informują tam o korkach, wypadkach ale często pokazują jakie mają świetne poczucie humoru, zresztą jak w większości Irlandczycy. Przytoczę Wam kilka przykładów.

Oto tweet jaki pojawił się po zeszłotygodniowej wygranej irlandzkiej drużyny piłakarskiej z drużyną niemiecką. Tweet, w nawiązaniu do ostatniego skandalu z Volkswagenem, ale o tym się przekonacie czytając tweeta:

Potrafią pośmiać się z samych siebie i stereotypowego jedzenia pączków przez policję:

 A nawet pośmiać się z kogoś kto twierdzi, że będzie obserwował konto policji aby wiedzieć gdzie są i móc wtedy chyłkiem przewieźć broń unikając dróg na których będzie policja:

Nie tylko rozśmieszają nas ale sami też lubią być rozśmieszani, Oto co powiedzieli osobie która do nich napisała w sprawie parkingu w pobliżu zoo:

jak widzicie, osoba ta odpowiedziała im, że spoko pozdrowiłby małpy ale niestety Parlament jest na urlopie. Na co policja, odpowiedziała ze dziękuje za wesoły żart. Hmm, ciekawe czy gdyby polska policja tak odpowiedziała, zostałaby powołana jakaś komisja śledcza z jakimś Macierewiczem czy innym nawiedzonym na czele? 

Garda zaprasza również ludzi do quizu:

lub prosi o pomoc w identyfikacji zabłąkanego kota, który okazał się ciężkim przypadkiem gdyż nie chciał podać swego adresu ani nazwiska i był tymczasowo zatrzymany🙂

A to ich tweet na poprzednie Boże Narodzenie


Obserwujcie więc konto irlandzkiej policji i jak to oni zazwyczaj dodają na końcu tweetów: Bsafe!

An Garda Síochána, GardaTraffic

May the Force be with you

 

16 uwag do wpisu “Twitter irlandzkiej policji

  1. Ja mam nadzieję, że mają podobną skuteczność w odzyskiwaniu skradzionych rowerów jak w poczuciu humoru:/

    Bo niestety, ale padłem ofiarą miejscowej plagi i straciłem mojego wierzchowca (z parkingu podziemnego, który wg. mojej landlordki był „bezpieczny”:/ )

Zapraszam do rozmowy

