Miłość irlandzko-polska po Euro 2012

Cieszyłam się, że wielu Irlandczyków pojedzie do Polski z okazji Euro 2012. Chciałam, żeby zobaczyli Polskę, tym bardziej że mieli okazję przebywać w Gdańsku, Poznaniu i Toruniu czyli przepięknych i mniej znanych im miastach niż Warszawa i Kraków. Dziś dzięki wyborczej trafiłam na forum drużyny narodowej You Boys in Green a dokładnie na wątek zatytułowany Thank you Poland . Czytam wypowiedzi Irlandczyków i aż się serce raduje:

„Niesamowici ludzie, przyjęli nas bardzo serdecznie. Podróż życia. Zabawa była przednia.”

„Bardzo mi się podobało w Polsce. Ludzie, w szczególności w Poznaniu, jedni z najwspanialszych jakich kiedykolwiek poznałem. Tego wyjazdu nigdy nie zapomnę.

„Sopot jest najwspanialszym miejscem na świecie”

‚Czuję się prawdziwie zaszczycony, że mogłem poznać ten wspaniały kraj z takimi niesamowitymi ludźmi, kulturą i architekturą”

„(…)Ludzie, jedzenie,atmosfera (…) nie chcę wyjeżdżać”

„Czy Polska nie mogłaby być gospodarzem mistrzostw europy co cztery lata? wybudujcie kilka stadionów”

Powstała nawet strona internetowa i na facebooku propagująca pomysł rozegrania meczu pomiędzy Polską a Irlandią.

Przy okazji zobaczyłam, że nawet polska policja się uśmiecha dzięki Irlandczykom.

Polecam jeszcze jeden filmik. Nie tylko pokazujący Irlandczyków..

Moze Cie tez zainteresowac
Zamek Templariuszy W Irlandii krócej i wydajniej? Jezioro jak kufel Guinnessa

9 uwag do wpisu “Miłość irlandzko-polska po Euro 2012

Zapraszam do rozmowy

